Dind dong merrily, it's wonderful to be alive!

Det har varit julafton, och nu kommer mellandags rean! WHOOHOOO!!! Ska lägga upp bilder, kanske några på mig själv.

Ni ska allafall få veta vilka loli-saker jag fick:
Vita handskar! Puurrr-fekt!

Rosa blus! Från Anna house! ÅÅH så vacker T.T *tårar av glädge!*

Och till sist! DURURURUDNUU! METAMORPHOSE KLÄNNINGEN!!! YES YES YES! Lovely!

Ohohoho! Min outfit till modevisningen är nästan klar! (jag har inte anmält mig än) Åhååhå!!!!
Oh, by the way... jag har klippt håret^^

to the oftopic!
Jag har byggt snögubbar! Deras namn är Gustaf, Tågförare Bengtsson och Lille Smyge-Tut.
 oj vad mycket bilder det blev nu! uhh, såhär mycket bilder blir det sällan....
Hoppas jag snart blir en ordentlig lolita. Önska mig lycka till<3
Until next time<3

Kommentarer
Postat av: FiA

Nawww bellie, gud vad fiiiint ditt hår blev och alla dina nya kläder =D helt wonderbart ju ^^ =* hoppas nyår oxå blir fint :) pusselipuss på grodbebisar =D

2009-12-31 @ 12:38:10
URL: http://kakaduisen.blogg.se/
Postat av: Bob

SMEXIGA SNÖHÖGAR! ;D

Potfrilla >8D

Nä jag ljuger bara, skitsnyggt :]

2009-12-31 @ 21:15:48
Postat av: Jojo

Vad kul att du blev glad för vantarna (min ide;)) snyggt håret blev oxå! Ps.var har du köpt diademet? :] hehe

2010-01-02 @ 14:00:46
Postat av: Sophia

JOJO det e mitt diadem hon har bara själt de

2010-04-08 @ 11:47:16
URL: http://cupcakemuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0