Ich har öppnat presenten med min klänning!

Happiness Happiness Happiness Happiness Happiness Happiness Happiness Happiness Happiness

Jag har öppnat presenten med min klänning från metamorphose!(Se tidigare inlägg)
Nu, så att vi alla är överens om vad som händer:
Det var en julklapp, ja, just det. Julklappar ska inte öppnas förrän 24? (i vissa fall 25 eller 6) Så varför öppna den redan igår? För att vi ska åka till min mormor o morfar över julafton så igår var dagen vi firade pappas julafton med oss, så vi fick alla öppna presenten från pappa o mamma.
Jag ser fantastisk ut i min klänning (mitt ego har växt, jag är ledsen T.T') Och jag fullkomligt älskar den! ^ . ^
Jag hade på mig den när vi gick och såg "a christmas caroll, a ghost story of christmas". (FWI: pjäsen var skitbra)
Så, ännu ett steg har tagits, jag har min första KLÄNNING nu! Från metamorphose!
Hoppas jag snart blir en ordentlig lolita. Önska mig lycka till<3
Until next time<3

Kommentarer
Postat av: tokfia

vem firar jul den 6:e?????

2009-12-20 @ 19:25:40
Postat av: blää oliver

kom du in till den där japanease modevisningen?

2009-12-21 @ 19:56:17
URL: http://adfsvaervadsfvaev
Postat av: Mr vårrulle!

Hei.... det är fia H. Vad menade du med att tända ljuset?? Heheh! <3

2009-12-29 @ 18:25:10
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0