Lite närmare mitt mål!(typ...)

Idag var det Lolita-workshop på Lava (borde ha tipsat er om ni ville gå, sorry >.<')
Jag gick dit, alldelles för tidigt, men iallafall. Dom visade hur man sydde huvudbonader! Jag sydde en vit med blå kort-märken på. (kort-märken= hjärter, klöver, spader o ruter) Först försökte jag ha veck i cyber-glittrande grön, men tyget var alldelles för tjockt och istället sydde jag kanten med spets och en rosett.
Det var trevligt och jag såg några bekanta ansikten från andra meet-ups, tyvärr han jag inte säga hej till alla TT.TT
Jag fick inga riktigt nya vänner, förutom en annan flicka i sweet-lolita, vi satt bredvid varandra och hjälpte varandra(hon hjälpte mig). Hon tipsade mig om en person på bilddagboken som skpar smycken till en! Jag ska nu gå och kolla in det. Jag har försökt kontakta min mentor igen, men det verkar som om hon inte längre svarar på msn! ^^' Hoppas jag snart blir en ordentlig lolita. Önska mig lycka till<3
Until next time<3

Kommentarer
Postat av: HUBBY-BEE

LOL :]

2009-12-17 @ 21:08:51
URL: http://monkeyfashion.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0