HALLOWEEN@@@-

HALLOWEEN!
Vad tänker du på när jag säger Halloween?
Dagens fråga ^
Jag tänker på oranga pumpor utan asikten... jag hatar pumpor!

Halloween festen var igår... Jag tog ingen bild på min dräkt, så vi får se om ni får se den...
Men jag fick tag på några andra!
Bild Nr.1= Sosso som Geisha(i mitten)

Bild Nr.2=Kikkis som DödsÄngel(Till höger)Astrid som Hemlig Prinsessa(Till vänster)

Coola! Andra kom som vampyrer, Isprinsessor, Häxor, Folk som har haft slagsmål med björnar(och saxar) och Kiss.
Det var synd att Charlyy inte kunde komma, men hon är sjuk med pesten...
Då var halloween festen avklarad, bara utvecklings samtalet kvar^^'
Och efter det ska jag och Sosso gå och se premiären av "New moon"!
Bie bie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0