Stegen innan.

Nå, efter som vi ligger efter planneringen så kommer jag kvickt berätta hur långt vi har kommit hittils:
1. Jag blev medlem på www.gothloli.se
2. Jag köpte en blus och skor på en Lolita-loppis
3. Min födelsedag, då fick jag mycket (ni får se bilder sen!)
4. Jag fick en mentor! Hon ska hjälpa mig, hon är jättesnäll^^


Och så den här bloggen, det blir väl det femte steget^^
Jag önskar mig just nu den här klänningen i julklapp:


Candy Star Rabbit Shirring Pinafore Dress<3
Sosso har gett mig en jättefin kortärmad kofta att ha med den, och så ska jag köpa strumpbyxor på shock(svartvita) och så en fin väska från angelicpretty tror jag<3!!! Det är till uppcon, men vem vet, jag kanske hittar en ännu bättre klänning i japan<3


Kommentarer
Postat av: Fia!

MEEOWWW! ÄR DET KLÄNNINGENNN??? :O:D SÅSSNYGG! <3

2009-12-04 @ 21:51:48
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0