UPPCON o JAPAN

Lyssnar på: Sunburn - Owl city

Sorry, jag borde ha skrivit om japan direkt efter att jag kom hem, men jag var så jetlaggad att jag trodde att jag skulle smälta bort och inte frysa tillbaka! (Seriöst, det gick inte att koppla med mig)

Det var awesome i Japan, vi reste runt och såg flera delar av Japan, och ett tag bodde vi uppe på ett berg med munkar(!) Jag vet inte om jag orkar översätta det här inlägget, jag är fortfarande jetlaggad, plus trött efter uppcon. Jag har en bild efter att jag var med på modevisningen, men den är för stor, men om ni går till min bdb så kan se den^^!

Men om japan, vi träffade sumobrottare, australienare, geishor, maikos, anständigt folk och en person som kunde säga "tack".

JAG KÖPTE EN NY KLÄNNING! ^^ Det är en sailor-lolita klänning, den är helt awesome, vänta....
TOPPEN!!!
 SUPAH-SÖT!
så gå till den här länken: http://chesirekitty.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=4&day=11&html=1&error=&uploadSuccess=1#0
så får ni se! Okej, ledsen att jag är så oinformativ, men, jag kanske berättar mer nån annan dag, ok?
TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer
Postat av: Fia!

AAHHH GUD SÅ SÖÖÖT! jag är förälskad i klänningen <3<3<3

2010-04-12 @ 17:04:35
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0