Fynd-Nissen!

Åhåhå, vad världen är underbar!

Jag fikade med Kikkis idá, vi hade bestämt att vi skulle träffas innan jag åker till Wales (i övermorn) så det blev såklart Wayne's och shopping efter det. Kikkis letade efter en "tajt" klänning som man bara kunde dra på sig o se fantastisk ut. Vi hittade ingen klänning, men, vi hittade dom här fantastiska skorna:





Helt otroligt snygga va!?
O dom kosta bara 99 kr! (tack Kikki, för dom tjugo spänn jag fick låna!)
Skorna är från Din Sko, och jag vill bara säga att dom hade ett jätte-trevligt butiksbiträde! Jag älskar när personalen är trevlig!

BTW: tröjan jag har i första bilden är den perfekta tröjan från Frankrike!

Jag ville bara skryta lite om mitt fantastiska fynd, så det var allt! 
(läs i min andra blogg om mitt klännings-fynd: http://charlottenloken.blogg.se/2010/august/offbrand-fynd-fynd-fynd-3.html)

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0