gelehjärtan!

Såg just filmen Sherlock Holmes. Jag gillade den.

Hej! Urgh, min spotify håller på att få mig att inse hur dålig smak jag har...
Var på gallerian K5 i Vällingby idá och shoppade lite. För att vara exact: tre par trosor från TOPSHOP och lite MVG-piller. (Mycket.Välsmakande.Godis) Dom kan ju behövas nu när jag börjar 8:n.
BTW: Gå till min andra blogg för att se Lolita-Outfiten jag hade idag:
http://charlottenloken.blogg.se/2010/august/the-candy-star-rabbit-is-back.html

Suck, det är bara imorgon kvar och sen är det skola. Jag börjar visst tio så jag kan åtminstone överleva första morgonen. Kanske. Min gelehjärtan tröstar mig dock. (jag sitter och äter dom just nu, för alla som inte fatta det) Jag har iallafall bestämt mig vad jag ska ha på mig första dagen. Det är ett vit/rött linne med grå kjol och mina nya skor (dom högklackade platåskorna som finnns i det tidigare inlägget "Fynd-Nissen"). Jag ska pröva den imorn, o ska lägga upp en bild då. Har jag tråkat klart alla? Jag tror det. Ska nu gå och se på film med mormor&morfar som kom hit idag, tillsammans med min nu övergödda katt Selma. Katter brukade vara mitt favoritdjur. Nu är jag inte lika säker.

                             
TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0