HERKULES!

(VARNING: Detta inlägg har skrivits under en tid jag varit uttråkad och är helt meningslöst! Detta inlägg borde därför igentligen ignoreras för att det finns ingen som-helst mening med det!)

Tja!
Hände inget alltför särskilt idá, jag var otroligt uttråkad, så jag övertalade familjen att åka till Stinsen (delvis för att visa upp mina nya ursnygga skor se tidigare inlägg och för att återförenas med dom härliga smoothiesarna på Wayne's igen)
Eftersom min stora-syster är världens mest klåfingriga varelse kunde hon inte låta bli att fiffla med kapsylen till flaskan med juice, vilket slutar med att hon börjar blöda över hela tummen! Hon blödde inte mycket men tillräckligt för att det skulle bli fläckar på allt hon tog på. Så när vi går in på BIKBOK o hon vill prova jeans måste jag såklart hjälpa henne med att få på dom! Fy va knäppt det måste ha sett ut med två människor som försöker trycka in sig i ett litet provrum o samtidigt krångla med ett par jeans! Jag tror min syrra skämdes lite...

Iallafall, tänkte bara säga att jag såg Herkules med tidigare stora-syster o lilla-syrran Lili (http://lilis.blogg.se/) ikväll, o man får ju erkänna att musiken i dom gamla Disney-filmerna är för härlig! Så himla klychiga! Mina favoriter är såklart Hades:  o den tjocka musan:  ! (De är nånting med blåa killar, jag tycker dom är oemotståndliga!)

Alltså, detta var igentligen allt jag ville säga, o så ville jag skriva ett sista inlägg innan jag åker till Wales. Om ni har lust, kommentera gärna vilken som är eran Herkules favorit-figur!

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0