Jag är hemma-Aa-AaA!

Minns att jag skriver detta efter en lång flygplans-resa och är väldigt trött, förvänta er inte för mycket...

Hej på er igen!

Hrmm... tja, jag måste be om ursäkt. Jag lovade att ta många bilder, men första natten i Wales o batteriet tar slut i kameran! Jag hade packat laddaren, men dom har jättekonstiga uttag där borta... dom kör på fel sida av vägen också!

Men hur var resan?
Tja, den var helt okej. Veckan i huset (huset var även kallat: The Big brother House) hände inget märkvärdigt, vi partajade (lite för mycket för min del ^^') och hade små promenader ner till stranden. Vi mobbade Lili (http://lilis.blogg.se/) och Sam (Pojke, 13) om hur uppenbart det var att dom var gjorda för varandra. Haha, jag älskar att vara en stora-syster! (<-mening jag aldrig trodde jag skulle säga!) En dag var det bestämt att vi skulle upp för Wales högsta berg (och det är något det, för Wales är ett väldigt bergigt land!) men när vi kom dit började det spöregna, så vi gick ner i en gruva istället. Jag säger bara en sak om det: Har man sett en gruva, har man sett alla. Och jag har sett 5! Alla har gått ut på att stänga in turister i kalla, mörka rum under marken o berätta om hur hemskt dom hade det på den tiden. Det slutar vara intressant efter ett tag...
Dagarna hos Mam&Farfar (Farmor&Farfar) var mer händelserika. Vi gick upp för södra Wales högsta berg för att kompensera för gruva-istället-för-berg-incidenten. Jag gav upp efter ungefär 10 minuter men jag jämförde det inte med barn-våldtäckt, vilkett Lili gjorde! Sista dagen åkte vi in till Cardiff där jag lyckades spendera 500 kr på mindre än 3 timmar! Jag lägger upp bilder på kläderna i min andra blogg imorn, lite för sent nu.

Det var, i det stora hela, en lyckad resa.
 

TTFN
(TaTaForNow)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0