skolfotot...

Japp, idag hade vi det alla tonåringar med röda bultande finnar, fettigt hår och inget självförtroende hatar mest här i världen. Skolfotot! 
Som sagt, jag hade tänkt ha lolita, men bestämde mig för att om jag hade det skulle jag antagligen ha klackar på mig, vilket skulle innebära att jag fick stå som skulle leda till att ingen såg min kjol och det var ju lite det som jag ville. Så jag drog på mig ett tunika-linne, jeansjacka och hoppades på det bästa.
Såklart, när jag kommer till skolan så ser alla fantastiska ut, eftersom dom tog tid på sig på morgonen med att göra sig iordning. Så jag står där, med mitt fettigt tunna hår som bara hänger vid sidorna, min någorlunda acceptabla hårstil och sitter bredvid två tjejer som ser ut som om dom sminkats av proffisionella! Var lär sig tjejer göra sånt!? Dessutom satt jag i mitten av stolarna så jag är den första man ser på fotot! Awesome Eli... just awesome.

Min rygg och mina axlar har nu hoppat ur led efter att jag dygnet runt konkat runt på tunga böcker hela dagen lång. Värst var det igår när jag skulle av bussen! Jag glömde att jag skulle av hos pappa så jag ställer mig upp precis när bussen börjar åka och skriker "MEN HÄR SKA JAG JU AV!" men vad gör den subban? Hon fortsätter köra! Hon hade snabbt kunnat släppa av mig, men nej! Den här bitchen får ju inga ligg så hon ska bestämt göra mitt liv lika miserabelt! Jag börjar då hoppa upp och ner och skrika "Men va! Varför.... HAN STANNAR JU INTE!" då jag vänder mig om och tittar argt på busscchaffisen och inser mitt misstag och vänder mig tillbaka till Sosso (som vid det här laget se rut att vilja sjunka genom jorden) och säger "Oj förlåt, det var visst en tjej..."
När bussen stannar igen ställer jag mig i mitten av bussen och skriker "MEN DÅ GÅR JAG VÄL HEM NU DÅ!" Sosso såg verkligen ut att skämmas, för att den fjortonåriga pojken två sätten bredvid henne stirrade visst.

Annars har det inte hänt så mycket i veckan...
TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0