Uu, första dagen....

Hej... det blev ingen bild på första-dagen outfiten, för ärligt talat tror jag ingen bryr sig...

Usch, första dagen var bara en massa "Uhh, skriv under detta" & "ta hem detta" & "ni måste ta ansvar för detta". BORING. Vår skola har fått världens knäppaste cp-ryck! Vi hade jättebra lås, typ, ouppbrytbara! O så kommer rektorn och vill byta ut alla till hänglås! För det första: Nu måste alla köpa hänglås. För det andra: Det här tar tid så nu kommer vi gå runt i en vecka utan skåp...
Men en sak är positiv iallafall! Jag har ett överskåp igen! HAHA! Jag kommer ha ett överskåp genom hela högstadiet! Åh, det känns bra! Vi har fått en ny lärare också! Hon heter Gulli typ, och hon verkar helt okej.

Jag gjorde en till sak idag! Jag går ju på jujutsu (kampsport) och för första gången testade jag att vara hjälplärare! Det var asläskigt! Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra, både Julia och en kille jag aldrig träffat förut, Christopher verkade veta exact vad dom höll på med! Tyvärr fanns det lite för många extralärare och lite för lite elever, för Jonathan (huvudtränaren) stod hos några ungar, Christopher tog hand om ett gingerkid och en långhårig tjej som är en kille, Julia hade hand om dom enda tjejerna i gruppen och jag fastnade med typ en unge som var bättre än mig och nån himla... sak! som typ bara skrattade hela tiden! Det läskiga var dock att när den skrattade öppnade saken bara munnen och blev illröd i ansiktet, det kom inget ljud (vilket kan ha varit positivt) den såg typ ut såhär:

                            
Fast han hade ju blont hår, inte vitt.
Urgh, min dag hade definitivt kunnat vara bättre. Men jag har iallafall köpt ett skitsexigt lås till mitt skåp...

TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0