"Välkommen Hem"-Fika

Hejsan!
Jag är ju hemma nu, så det första jag gör är ju såklart att träffa mina härliga buddies! Sosso,
(http://skitmusiken.blogg.se/) Kikkis o jag bestämde att vi skulle ses vi två i Sollentuna Centrum för fika o skvaller. Alla som sett mitt tidigare inlägg idag vet ju att jag tillägnade morgonen till att ta bilder på mina nya kläder, så när Sosso ringer vid typ 12/13 tiden så säger jag aningen stressat i telefonen "Sosso, jag kan inte riktigt prata nu, jag håller på att klä av mig!" Tystnad på andra sidan luren var priceless!

Efter som Wayne's är var vi vanligen fikar så var det ju dit vi gick från början, men där satt Kikkis Mamma&Brorsa så det blev Espresso House istället. (som har juvliga citron-maräng pajer, btw) Eftersom jag är pank 24/7 så snodde jag lite småmynt från vår växelskål (exakt 40 kr i 50-öringar) men detta såg lite pinsamt ut när jag hällde ut detta över betalningsdisken och skulle räkna upp mynten till 28, så Sosso betalade åt mig så jag kunde ränka upp mynten senare utan att orsaka den största kön i Espresso Houses historia.

Skvallret var helt okej, den stora upptäckten idá var hur fantastiskt goda Frappucinon på Espresso House är! Beställ stor vanilj-Frappucino och bli förälskad! Dock en sak överraskade mig! När vi var påväg hem såg vi en viss *namn~censur* och hans flickvän, men detta hade jag missat eftersom jag varit bortrest den senaste månaden. Så när jag frågar Kikkis, som alltid (!) har det 411 på allting (!). Men allt jag får då är "A hon heter typ *namn~censur*"! Hela senaste året har jag lyssnat på Kikkis&Sosso skvallra om diverse saker och fått massor med information om allting men inte har inte varit intresserad i något och den lilla gången jag är nyfiken får jag en vift med handen och ingen info alls! Vad är det för fel på världen! Jag menar, jag bryr mig inte om vad någon random människa gjorde i helgen om jag inte vet vem denna person är, men den här personen kände jag så då är det klart jag blir nyfiken! (kände för vi brukade hänga, men vi tappa kontakten)

Snart börjar skolan också. Enligt Sosso är skolfotot två dagar efter att vi börjar så jag har en liten inre debatt just nu om jag ska ha lolita på skolfotot eller inte... 

                  
TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer
Postat av: fia

haha babyface! det var fint att träffas igen snuttan

2010-08-24 @ 20:55:39
URL: http://skitmusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0