Biljetterna är beställde! I must not be late!

Lyssnar på: -Inget, jag tittar på Disney Channel.

"Oh Dear! Oh Dear! I shall be late!"
(Det är ett citat från Alice in Wonderland- Lewis Caroll)
Oj! Oj! Oj!
Våra biljetter är beställda! Det är så awesome! Jag kommer gå som den vita kaninen! Ni ska få se en bild, så fort jag och Sosso kan träffas med en stor hjärtklocka och röd rock, och så fort jag har bestämt mig för svarta eller vita bloomers!

Jag och Sosso ska sitta på den sjunde raden, sex stolar från vänster, på Rigoletto. Säg till om ni ser oss.
Sorgligt nog kunde vi inte se premiär-premiären! Så vi ska se den på kvällen istället, så att vi hinner göra oss  iårdning. Hursomhelst, så ska det bli AWESOME!

Detta blir min outfit:
Vit blus med en vit rosett vi kragen-
Röd Jacka som går ner till mina lår (den ät jättefin, dock svår att beskriva)-
Vita (eller svarta) bloomers-
Vita lårhöga strumpor-
Svarta (eller bruna) skor-

Kaninöron-

Awesome va?
Hursomhelst, den snällaste personen någonsin! (Kikkis, Du.Äger!) Hon hjälper mig! Med att få tag på min So-läxa.
Tack, tack tack!!!!
Hursomhelst- Byebye!<3

Kommentarer
Postat av: Fia/Sosso

AAAAAAAHHHHHH PREMIÄREN ALLTSAH! ISH'ALLABABA!! AAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

2010-02-11 @ 17:44:10
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0