Inställd lektion, outnyttjad...

Lyssnar på: Jumper- Third eye blind


Tjo... ^^'
Min första lektion är inställd, så jag sitter här hemma och gör... ingenting... jag borde igentligen göra mina läxor, men... nlä >P jag orkar inte! Vår skola har ingen respekt för barnen. Jag menar vad tror dom att vi är? Små robotar som kommer till skolan och går sen hem med ingenting bättre för oss? Jag menar, Hallah! Vi har liv!

Jag ska igentligen väl göra min franska, Les cheveux!
Men orka... Istället sitter jag och tar en massa ego-pics...
Japp, det där var jag och min spegelbild.... Ehehe... vilket ego jag har.... ^^'
Hursomhelst, hoppas ni har haft kul med min morgon-flummighet.
Byebye.



Översättning~
Translation~



Listening to: Jumper-Third Eye Blind


Hi ... ^ ^ '
My first lesson is canceled, so I sit here at home and do ... nothing ... I should do my homework, but ... >: P I can't be bothered! Our school has no respect for the children. What do they think we are? Small robots that come to school and then go home with nothing better to do? I mean, Hallah! We have a life!

Well I should do my French-homework, Les cheveux!

But i still can't be bothered ... Instead, I sit and take a lot of ego-pics ...
Yep, that was me and my reflection .... Ehehe ... ego which I have .... ^ ^ '
Anyway, hope you had fun with my morning-sillyness.
Byebye.


Kommentarer
Postat av: Fia!

Vuxna förstår inte barn... Det är porrblemet.. Det är för att dom inte är barn =/ men bra dag det har varit ^^ (vad gör ungdomar när dom har håltimmar? kanske röker? nejdå dom dricker TE) =D

2010-02-11 @ 17:43:04
URL: http://kakaduisen.blogg.se/
Postat av: Marias Tobbe

Problemet med barn är att de inte vet hur bra de har det. När man blir vuxen måste man jobba, tjäna pengar och ta ansvar, det suger! Jag vet att det är svårt att inse varför man ska lära sig saker. Men när man blir vuxen och åker till alperna svär man över sig själv för att man slarvade med franskaläxorna och inte ens vet vad Baguette heter på franska. Lite visdomar från en gammal man..



Kul blogg förresten D:



"Det är inte lätt att bli vuxen, kraven ökar och kläderna blir för små"



(Porrblemet! Bästa jag läst på länge, var det en medveten felskrivning snuttis?! :D )

2010-02-11 @ 19:53:54
Postat av: Eli

Tack, Marias Tobbe, jag vet att jag måste studera, det är därför jag gör det, men... jag ville bara klaga lite, även om jag visste hur barnsligt det lät... Jag lovar att jag ska lära mig hur man säger baguette på franska. Det är baguette va?

2010-02-12 @ 14:44:34
URL: http://omjagvarenfisk.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Lustigt nog heter det faktiskt baguette på franska :D

Jo, jag ville också bara klaga lite, det är ju en rätt skön sysselsättning ibland.

2010-02-12 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0