Lockin in tha House!

Jag lyssnar på: Check Yes Juliet-We the Kings

Frilufts-dag idag!
Jag valde DANS(!) pågrund av den gav mig mest sovmorgon. (Dansen började 10:00 o slutade 12:00.)
När jag väl var där så kan man väl konstatera att nervositeten hos alla i detta lilla luftlösa rum var så hög att det kändes som att kliva in i en tjock dimma med tusen ögon, alla vridna mot mig. Nu vill jag inte att någon ska missförstå. Jag är inte direkt blyg av mig (tror jag?) så hela "Stirra inte på mig!" perioden gick rätt så snabbt över.
(Host host)
Det hela började med en hiphop street-dans, som jag trodde jag var fantastisk på, tills jag såg mig själv i spegeln T.T
Och nu ni! Sen började lockingen! Jag kan väl säga att jag genast kände för att krama denna dansstil medans vi skulle dansa lockin över Cinderellas (<-stavas det så?) ballgolv.
Efter lockingen så var det dags att gå hem igen, och nu så vill visst både Sosso (http://kakaduisen.blogg.se/), Emilia och Kikkis (och även jag, som ni kanske har fattat) börja med både lockin klädstilen och dansen!
Vi ska bli lockare! (?)
Eller, host host, vi får se hur det går.

Random fråga!: Om ni kunde göra en extrem sport JUST NU(!), vad skulle det vara?
Hejdå på er nu! Och för guds skull, hitta något intressantare än min blogg! Jag känner mig skyldig för att ha slösat er tid!




Översättning~
Translation~




I'm listening too: Check Yes Juliet-We the kings 

Outdoor-day today!
I chose DANCE (!) Due to it gave me the most sleep-in. (The dance began to 10:00 o ended 12:00.)
Once I was there, one could well conclude that the nervousness of everyone in this small air-tight room was so high that it felt like walking into a thick fog with a thousand eyes, all turned towards me. Now I don't want anyone to misunderstand. I'm not exactly a shy person (I think?) So the whole "Stare at me!" period went fairly quickly.
(Cought cough)
It all started with a hip hop street dance, which I thought I was great at, until I saw myself in the mirror T.T
And now! Then began the Lockin! I can say that I immediately felt to hug this dance style, while we were dancing Lockin over Cinderellas (<-spelled that right?) Ball floor.
After the Lockin, it was time to go home again, and now both Sosso (http://kakaduisen.blogg.se/), Emilia and Kikkis (including me, as you might have taken) is starting with both Lockin clothing style and dance!
We will become Lockers! (?)
Or, cough cough, we'll see how it goes.

Random question: If you could make an extreme sports RIGHT NOW (!), What would it be?
Goodbye to you now! And for God's sake, find something more interesting than my blog! I feel guilty for having wasted your time!


Kommentarer
Postat av: Fia!

Lockers ^^ xD wonderbart <3 såklart vi ska. vi ska kicka ass <33

2010-02-26 @ 21:56:21
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0