Veklingen och snön.

Lyssnar på: Augustana - Angels


Argh! Mitt samvete! Ååh! Mitt lilla samvete! Jag gick inte på lolita meet-upet idag!!! ARGH! Jag vet att jag skrev att jag skulle göra det! Jag vet att min 8-boll sa åt mig att göra det! Men jag tittade ut, och de tvar så kallt! *Snyft* Jag tål bara inte kyla! *SNYFT!* Förlåt mig... Jag är så ledsen! Jag måste gjort er alla så besvikna! Ni hoppades säkert på ett blogg inlägg om hur fabulöst det var! Åhh, förlåt mig! Åh, jag förtjänar inte att leva!


-


Förlåter i mig?
Om ni gör det, TACK SÅ HEMSKT MYCKET! Jag vet att jag inte förtjänar er förlåtelse men tack ändå!
Jag gick på promenad med min farbror istället, han var här och hälsade på ifrån Wales, jag träffar honom jätte-sällan, så det var en av anledningarna till att jag inte gick på lolita workshopen. Vi pratade väldigt filosofiska tankar och så, sen tittade vi på Yes man med Jim Carrey. Jag blev medlem på poupeegirl idag(Jag blir medlem på mysko sidor när jag har tråkigt) och såhär ser min avatar ut:
http://pupe.ameba.jp/cute/user/
så jättelik mig men ni vet! Jag L-O-V-A-R att jag snart ska börja lolita lite mer!
Okej, mer trist änsåhär blir det inte. Jag älskar er alla, ni är för snälla mot mig!
Adieú!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0