Fika på Stan, med Kikkis! <3

Jag åkte in till Gamla stan idá med Kikkis, och efter att ha virrat runt lite på Söder så kom vi fram till vår destination.

Vi hade tänkt fika på Café Mineur, men varenda gång jag tänker åka dit så har dom stängt av någon anledning! Så vi går till Espresso House utanför Science Fiction-bokhandeln. Där träffade vi den mest peppade servitrisen i världen, och han förklarad eatt dom faktiskt hade den godaste juicen i världen! O jag tänkte att om det nu är den godaste juicen i världen så kan man ju inte låta bli att pröva! Den var faktiskt väldigt god och jag tog en citronmaräng-paj till! >w< Den var bland det godaste i världen! Sen gick vi runt, jag köpte en tröja från Zara, den har massor med hattar på sig. Sen, efter att vi letat efter en bikini till Kikkis (vi hittade ingen) så åkte vi hem. Det var super-trevligt! <3
                     

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0