FRÅGESTUND!

Hej!
Jag och min syrra åkte in till Sollentuna centrum igår för att låna böcker på biblioteket, nog för att hon ville låna deppiga snyftböcker där vuxna skriver om hur jobbigt det är här i livet. Jag lånade istället en massa Terry Pratchet (bra litteratur).

Sen så bestämde jag och Kikkis att vi skulle träffas där för att köpa bikini till henne och Sosso. Det var ju lite småunderligt att stå där och prata högt med Sosso i telefon så att alla på H&M hörde vilken bhstorlek hon nu har, men det slutade med att vi köpte en svart. För Sosso då, Kikkis köpte en vit.

Sen satt jag och Kikkis och mumsade glass medans vi pratade. (Sosso, när vi kommer ner ska vi ta ett snack om ditt hår!) och så pratade vi om bloggar. Kikkis pratade om hur man inte direkt kände sig pepp på att skria nör man inte hade så många besökare, och jag tyckte inte de var någon kul, när besökarna aldrig kommenterade. (ger er alla det onda ögat >.O) Så då tipsade hon mig om:

FRÅGESTUND!

Jag tror jag kan skriva med säkerhet, fråga vad ni vill. Men eftersom jag reser bort till Hovenäset nu, får ni inte svaren förrän den 15:de. Och jag kan se om nån varit inne på bloggen men inte kommenterat, så beware! >.O

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)

Kikkis blogg: http://solfjader.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: 'sup? ( ̄▽ ̄''')

vart har du köpt din söta väska? (den du hade när du var här senast? :) verkar vara en bra affär \(^o^)/

2010-07-14 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0