REDBULL FLUGTAG >8D

Ja, jag antar att ni alla bara vill se bilder på folk som hoppar ut från stup i hopp om att mot alla odds flyga. Vänta, låt mig bara babbla lite först.

(Jag har lyckats radera texten i det här inlägget tre gånger nu, så om texten är lite stressad och "get-it-over-with"-aktig äre därför!)

Lagen var super-coola! Några hade klätt ut sig till Avatarer, och deras farkost var Toruk Makto (alla avatar-fans vet va det är) och några andra till drakar och dom sprutade eld och allting! (farkosten & piloterna!!!)

Några killar hade svensexa, så dom hade satt på en ögonbildel på brudgummen, men han kunde ju höra publiken så han måste ha varigt ganska orolig... men dom satt honom på en enorm tårta, tog av honom ögonbildeln och putta av honom från plattformen. Stackars kille. XD

Jag hade såklart kunnat njuta mer av detta om inte en solariebränd fotbolls-mamma med dåligt blonderat hår och äcklig bajsfärgad utväxt i 40-års åldern hade envisats med att sticka upp sitt huvud i min kamera-zone hela tiden!

Bilderna:








Det finns fler men alla krachar såg praktiskt taget likadana ut så det blir nog inte mycket intressantare än sådär.

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0