Snygg ICE CREAM~MAN<3

Jag åkte till Solletnuna Centrum idá, med Emmalinn. Jag har verkligen börjat gå ut mer! :D

Efter lite småproblem med att dom två killarna vi skulle se där (dom hade något problem med sina busskort eller nått) så fick jag träffa Pontus o Gabbe.

Vi velade mest omkring hela dagen, och Emmalinn hade beslutsångest, så hon gick runt och ville ha glass och cola, men ändå inte XD 

MEN! Under det mesta av tiden satt vi stilla framför en glasskiosk, och killen som jobbade där var den SÖTASTE jag sett!!! Jag lånade pengar från Emmalinn (dock är det hårt tvång på att jag ska betala tillbacka på Tisdá)

Jag gick fram och fick stå i kö lite men sen så log jag och frågade vilke glass han skulle rekommendera. Han log tillbaks och sa att han personligen gillade nån fransk glass dom sålde. Så jag sa att jag skulle ta den, 1 kula. Men sen märkte jag att han gjorde två istället ;D

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0