Wayne's Smoothie!

Gud vad jag älskar Smoothiesarna på Wayne's Coffe! Och jag älskar Detektivbyrån! :D

Lyssnar på Sista Tryckaren just nu, och kom just hem från Stinsen och Stan! Jag har köpt anteckningsböcker och fikat Smoothie på just Wayne's Coffee. Inne i stan skulle jag ha hämtat upp mina nya glasögonbågar men jag kom 22 minuter försent. När jag kom dit hade dom redan stängt...

Jag tror faktiskt det var allt... Jag kände bara för att blogga lite... hehe, sorry, borde kanske inte ha slösat folks tid med meningslöst babbel...

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer
Postat av: Smoothie

Hej! Ville bara tala om att jag har gjort en liten länk till detta inlägg från min blogg =)

Ha det gott!

2010-07-18 @ 14:28:27
URL: http://smoothiesnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0