Grönalund!

INNAN jag skriver om grönalund-dagen så ska jag ladda upp bilden på byxdressen jag pratade om!

Så, va tycks?

Iallafall, idá gick jag, mamma, min kusin Johanna och lilla-syrran Lili. Tyvärr har jag blivit för gammal för sånt här. Dom där 10 sekunderna av adrenalin är inte värda den 90 minuternas väntetid, dom hemska 30 sekunderna när man åker upp för backen man sen ska störta ner för då man inser vad man gett sin in på och dom tre timmarna av illamående som följer. Och ändå ska jag dit igen på måndá med Sosso*. OxO'

Sommaravslutning snart. Ska ha en jätte-söt klänning och lockat hår! Men mest ser jag fram emot dagarna av att inte göra nånting alls. Åh, det ska bli härligt!!!! Ska ta bilder och ladda upp! ^.^

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)


Kommentarer
Postat av: Fia!

ahhaha söto <3

2010-06-15 @ 18:25:28
URL: http://skitmusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0