Okej, tjaba, hur är er sommar?

Tja, va görs? :D Jag jobbar flitigt med att lyssna på låtar så att min TOP-PLAYED-lista på spotify ser cool ut. (Haha, jag känner hur alla gör careface nu! XD)

Hur har er sommar varit hittils? Jag har gjort en hel del, faktiskt (nä, jag har legat och lökat i två veckor sträck nu)

1. GRÖNAN MED SOSSO (www.skitmusiken.bogg.se)

Härlig tid av att beskåda fjortisar komma ut från popexpressen som just fått sitt livs orgasm från att ha virvlat runt till Justin Bieber medans man njuter av sin PARTY-GLASS I GRÖNAN-KOPP. (som nu kommer med glittriga vindsnurror) Vi åkte väl en och annan berg-o-dalbana och sjöng lite kentkareoke, men mest hunk-spanade vi nog. 

2. TVÅ DAR HOS MORMOR&MORFAR

Vilket gick ut på att sitta i en soffa instoppad i tjugo filtar och titta på gamla TV-serier från BBC-comedy och 1 resa till brunstorp (badhus utomhus) där man fick slåss om flytmattorna med äkta smålänningar. Jag hörde många muttringar om "jävla 08" eller "satans stockholmare"... 

3. MISS LI PÅ GRÖNAN

Som jag inte ens gick på. Nä, för eftersom HELA STOCKHOLM invalidiserades för att prinssesan gifter sig med BOXER-Robert   så gick såklart inga bussar. Istället fick jag och stora-systern, som följde då med ta tunnelbanan. Det gick smidigt. Men efter som hela landet Sverige verkar ha något emot turismen så finns det inte en enda jävla karta att hjälpa mig eller alla stackars tyskar här på jakt efter älgbajs. (tyskarna då, jag var inte på jakt efter älgbajs) Vi går då åt motsats håll från Grönan och det slutar med att en halvtimme senare förstår min stolta syster att, nä. Det är inte rätt väg! Så tar vi en snabbis in på NÄR-ICA där vi köper munk, superkaka och cola. Vi sitter sedan o ch kalasar på detta på Ängelbrekts-kyrkans kyrkomur medans konserten pågår. Fuck U Victoria.
    

4. YASURAGI

Yasuragi är ett japanskt inspirerat spa som varje sommar även öppnar för barn under 16. Supermysigt, väldigt lugnande och ganska intressant. Antagligen mysigare på vintern då inga barn är där, men men. Dom har även behandlingar för barn under 16 och jag valde aromatisk helkropps massage för ben och rygg. (?) Man får även superslimmande svart baddräkt och japansk morgonrock på köpet!
   

5. LÖK

Ja, jag vet vad ni tänker. Lök=Svettas. Men Lök är så mycket större än så! Det är när man sitter framför datorn en solig dag. Det är när man äter chips till frukost. Det är när man inte tar av sin pyjamas, En hel dag. Det är mjukisbyxor, det är inomhus, det är pizza på morgonen, det är när ens kompisar frågar om man vill hänga med ut och man tackar nej för att man vill hellre spela TV-spel och äta chips i sin pyjamas. Och detta har jag gjort dom senaste två veckorna :D


Så! jag har delat med mig av min sommar! Hur har ers varit? Dela gärna med er ^^

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer
Postat av: Fia!

woho eli is back! <3 haha



Min sommar...... Jag har typ sovit.... typ gått på konserter och typ burit plankor ^^ HAHA! Längtar tills ni kommer ner nu <3 Mina babes pusspuss <3

2010-06-27 @ 13:33:46
URL: http://skitmusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0