Sex And The City

Hej, sitter här i mitt rum och lyssnar på Kent på högsta volym.

Sex and the City marathon idá som alla som har min facebook kan se. Alla som läser den här bloggen kan även se att jag har bytt tema! Snyggt va? Det är dock temporärt, headern ska ändras. Det var Sosso som gjorde temat, och hon var också den jag hade marathonet med! Det var skitmysigt, vi satt i hennes säng, under hennes sänghimmel (vänta bara) med hennes katt och åt Ben&Jerry's! Vi såg fyra avsnitt, och jag tror det var efter det tredje, som Sosso råkade ha ner en sked från nattduksbordet, så jag ställer mig såklart upp och plockar upp den, men råkar sätta mig på den del av sänghimmeln som hänger, så hennes katt sitter typ fast i nätet! Så jag ställer mig snabbt upp igen och typ säger:
-Men oj! Nu satt jag mig på den. Och där var katten. Oj.
Och Sosso gapskrattar. Men när jag ställde mig upp råkade jag stöta ihop med nattduksbordet så jag tog ett steg bakåt och råkade ställa mina fötter på varandra så jag ramlar över Sosso och drar hela hennes sänghimmel med mig! Så jag får en enorm metalring i skallen och Sosso bara skrattar ännu mer! Jag ber typ tusen gånger om ursäkt och Sosso bara viftar bort det. Som tur var så var det lätt att fixa, och vi fortsatte med marathonet.

Nu sitter jag här i mitt rum, dricker te och lyssnar på spotify, min bästa vän. Hade terminens sista läxförhör idá.
Sommarlovet kommer bara närmare. Jag hoppas jag kommer uppdatera mycket, men jag skulle inte hoppas på det för mycket...

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)


Kommentarer
Postat av: Sosso

HAHAHAHA! Det var kul! Guuud, hela min himmelsäng <3

2010-06-03 @ 21:51:53
URL: http://skitmusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0