Solig dá på Stinsen.

Tja, var på Stinsen idá med Simon.
Det bröjar med att jag ska till Stinsen och som den lokalsinnesbefriade människa jag är så hittar jag inte alls, så Jakke och Oliver får hjälpa mig (tack killar >.<) och sen mötte Simon mig på bussstationen. Det var jättetrevligt, han bjöd mig på cola och pralin på Wayne's Coffe, och sen gick vi o shoppa en jättesöt boddy från Carlings! Jag ska nog lägga upp en bild, vänta här är den:
...
ok, min dator är fett slööö, så bilden får komma någon annan gång.

Sen satt jag på ett café ett tag efter att Simon gått hem, och då satt en tjej ett bord framför mig, också själv, så vi hälsade och pratade lite om hur skönt det var att sitta ensam på café, och vi vinkade när hon gick, så liksom, det kändes lite coolt, som dom där coola människorna man kan läsa om i böckerna.
Önska mig lycka till imorn på mitt So-Läxförhör

TTFN
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0