Alice in Wonderland~White Rabbit

Lyssnar på: Friday I'm in Love - The Cure


Detta var hur jag gick klädd när jag gick på världspremiären av Alice in Wonderland (Tim Burton version)!!!

Men jag är ledsen att behöva säga detta... Jag blev besviken... Förlåt! Men den saknade den där speciella känslan! Ni, vet som när man ser en film, och i slutet, så är ens ryggrad alldeles mjuk. Det kändes inte så. I slutet så kändes det som:
Ah, filmen jag har sett fram emot i ett år. Den var jätte-bra. Och nu är den slut. Så, då åker vi väl hem då?

Fattar ni? Åh, det är så synd... Men den var bra. Och jag har tänkt att, (detta var innan filmen) Vad tror ni om att döpa sitt barn till Chesire? För dom som känner mig vet nu att jag har bytt mitt internet-nick till ChesireKitty.
Tja, skulle bara informera er.
TTFN!<3
(TaTa For Now)

Ps: Tweedlarna var dom absolut sötaste!!!<3



Översättning~
Translation~




Listening to: Friday I'm In Love - The Cure



This was how I was dressed when I went to the world premiere of Alice in Wonderland (Tim Burton version)!

But I am sorry to say this ... I was disappointed ... Sorry! But it lacked that special feeling! You know that when you see a movie, and in the end, your spine is all soft. It felt not so. In the end it felt like:
Ah, the movie I've been looking forward to for a year. It was really-good. And now it's ended. So, are we going home now?

Get it? Oh, it's such a pity ... But it was good. And I've thought that, (this was before the movie) What do you think about naming your child to Chesire? For those who know me know that I have changed my internet nick to ChesireKitty.
Well, just to inform you.
TTFN! <3
(Tata For Now)

Ps: The Tweedles were the absolute cutest! <3






Kommentarer
Postat av: Hon som pratar om sin apa (fia)

Filmen var bra men du har rätt... en liten besvikelse! =/

2010-03-03 @ 17:38:58
URL: http://kakaduisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0