CORALINE!


Denna film sås av mig idag, och jag måste säga såhär, som en varning till alla som tänker se den:
WARNING! Den kanske verkar vara en barnfilm, men tro mig! Det är en skräckfilm! Tja, så dålig är den inte, och jag, det är något av en barnfilm, men om du är lättskrämd kommer du definitivt tycka att filmen är CREEPY! Men ändå. Filmen äger, jag tyckte riktigt mycket om den.  Den kan säkert bli en av mina favorit filmer! Men jag tänker aldrig se den en mörk kväll när jag är ensamm hemma. Den är lite som en skräckis version av Alice in Wonderland.

Hade nyligen utvecklingssamtal, jag tror det gick bra. Jag tyckte det var lite otydligt... Men mina omdömen var iallafall bra!
Det var allt, bye!
TTFN!
(TaTaForNow)

www.charlottenloken.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0