Härlig Dá me tjejerna!

Tjabis!
Jag gick hem till Kikki idag efter skolan, vi satt i ett mysigt beige hus-tält och pratade om sånt som tjejer pratar om. Det var skitmysigt, hon bjöd på hallonmousetårta eftersom det hade varit hennes födelsedag igår, och det fanns lite kvar.(<-- trökig detalj)

Oh, bara två veckor kvar till vi får sommarlov, och jag kan ligga o schteeka hela dagarna! Ska bli så skönt, kommer göra en massa kul i sommar! Först kommer jag antagligen vara hos min mormorOmorfar i en vecka typ, sen när jag kommer hem, bär det av till en skrivarkurs i jämtland (0.0) och bara två dar senare ska jag vara en vecka hos Sosso i Hovenäset! Kikkis kommer också vara där, det kommer bli skitmysigt! Sen när jag kommer hem kommer det väl bli några veckor här hemma, då jag kan schteeka rejält! Sen blir det roadtrip runt paris i franckrike! Det kommer bli så awesome, och typ några dagar efter jag kommer hem ska jag och fyra andra av familjer vi känner i Wales bo i en stor herrgård! Det kommer bli en så awesome sommar! Jag lovar att ta mycket bilder att ladda upp!

Jag fick tillbaka provet (matteprovet) idag, 27/28!!! Jag är så jävla glad! Det börjar äntligen gå bra för mig i skolan!!! Det är Vg-prov i matte nu imorn, och så No-prov på Onsdá. Asså! Jag blir så jävla arg! Vår No-lärare, säger att vi ska ha frågesport istället för prov, och sen när ingen tar hennes löjliga frågesport på allvar blir hon sur och säger att vi ska ha ett prov iallafall!!! Fy fan asså. Och så ett läxförhör på bibeln på torsdag.
(som om nån bryr sig?!)

Jag hade inte mycket mer att säga, jag har bestämt mig för att uppdatera bloggen oftare nu liksom! (det där lät lite gay...)

TTFN!
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer
Postat av: fia

feeeet bra! 27/28 <333333333

2010-06-02 @ 17:18:14
URL: http://skitmusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0