KISTA MED SOSSO!

Tja, jag har ju inte uppdtaerat på evigheter... men nu får det väl bli ändring på det...
Jag har köpt nya saker till sommaren, bland annat:
MAGLINNE
BIKINI
SOLGLASÖGON

ska också klippa håret pojkkort! Ni kan få se bilder på stilen jag tänker mig!
1. 2.
Alltså, stilen på den första bilden, men luggen på den andra bilden. Jag tror det kan bli riktigt snyggt, och eftersom man kommer se mina öron lite mer, tänkte jag ta två nya håll i det högra örat, och ett nytt i det vänstra.
Alla som inte träffar mig dagligen vet inte detta, men jag har äntligen fått SPOTIFY! SÅ JÄVLA BRA!!! känns så skönt... ^^ fast det är inte premium, och jag börjar redan få damp på reklamen! Vad mer ska uppdateras? JUST DET! Jag har blivit ett MVG-barn! Jag har nians engelska istället för sjuan pågrund av mitt brittiska ursprung, och nu har jag fått mitt slutbetyg för nian, och det blev MVG! yes! Jag belönades med tårta, pommac och pengar ^^
Tja, jag redigerar inlägget om jag komme rpå något mer, men kommentera gärna vad ni tror om frisyren!
TTFN!
(Ta.Ta.For.Now)

Kommentarer
Postat av: Fia!

sjukt fina frillor!

2010-05-29 @ 19:12:02
URL: http://skitmusiken.blogg.se/
Postat av: Jojo

Tummen upp :j (y)

2010-06-08 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0