Shöppat Mä Alva

Tjenis!

Var på stinsen i dag, fikade med Alva, som alla som har min facebook kan se. Det var kul, vi satt och fika på WAYNES COFFE för att sen gå och leta snygga kläder. Vi pratade lite om skolan och sånt, ganska mycket om kläder. Jag hittade klänningen jag skulle ha på mig på avslutningen (har jag berättat att jag, Sosso och Elvira ska ha på oss skägg på avslutningen?) och ett snyggt vitt diadem! Alva visade mig också en jätte-snygg byxdress på Carlings som jag kanske köper. Den var mörkblå med vita stjärnor på, kändes lite sådär Amerikan-Spirit-aktig. Vad mer? Jo just det! Jag visade Alva en parfym jag har funtat på, det är en
Diesel unlimited edition only for women och den luktar jättegott och är JÄTTEDYR! Så om nån har lust att köpa parfym för 555 kr till mig är det HELT OK, bara så alla vet det!

Firade min lilla-syrras födelsedá igår, det var härligt, för jag spenderade massor med pengar på nya saker, som TEX:
1. Nya Beiga Hot Pants
2. En Rosa tunika, (skitsnygg)
3. Vita Sandaler
4. Mörkblått/vitt randigt linne, som matchar hot pantsen
5. En färgglad kjol för 99 kr! (BILLIGT)
6. Tre böcker, alla signerade av författaren, för 100 kr (BILLIGT)

(Halleluja för betygspengar!)

Jag tror det var allt, men jag har säkert missat nått, hoppas jag snart kan lägga upp bilder, men min kamera har dött.

Hehe, det här inlägget lät som värsta mode-bloggen ^^' failure...

BTW: Kate Nash- nicest thing, är den bästa lugna låten jag har hört! Go Kate Nash.

TTFN!
(Ta.Ta.For.Now)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0