BLUE MAN GROUP

Efter mycket dividerande bestämde jag mig för att gå på BLUE MAN GROUP istället för Hoffmaestro. (Det kan också ha något med att göra att ingen ville gå på Hoffmaestro...)

                   

Det var helt awesome! Vi satt på andra raden, så vi var praktiskt taget vid scenen! Dessutom, innan konserten började, fördrev dom tiden med att driva med publiken. Dom sa något random namn, och så ställde sig någon upp, och så läste man på den enorma skärmen på scenen "Detta är Bengt Åsebjörn. Bengt är en helt vanlig kille som inte gjort något särskilt igentligen, vilket gör det bara ännu viktigare att vi visar lite grupp-uppskattning." Haha, det var så roligt. Och BMG var ännu roligare! Dom tog upp folk från publiken och drev med dom, som en tant käkade dom middag med (fråga inte, det går inte att förklara) och en annan målade dom helt i blått och kastade mot en tavla. Dom var verkligen awesome, och vad som är ännu bättre är att pappa köpte band-t-shirten till mig!

Jag be rom ursäkt för att jag inte uppdaterar lika ofta längre... ska försöka, jag har bara inte ett så intressant liv!
TTFN
(TaTaTaForNow)

BTW: Har ni sett hur crazy mina ögon ser ut på bilden!? Dom blev röda så jag försökte fixa det på paint, men dom blev ju bara konstigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0