Ensam hemma

Vad gör man när man är ensam hemma? Man skriksjunger till låtar av Regina Spektor. Och som man får intala sig själv, "I might never sing like Regina Spektor, but god dammit i will keep on tryin'!"

Jag var ensam hemma hela dagen idá, vilket kanske hade varit ensamt, om jag inte haft syrrans nya katt att hålla mig sällskap!
                          
Hans namn är Lucifer, och han lekte med mitt bälte medans jag stod och gjorde min femtielfte kopp te. Han är så söt, man vill ju bara äta upp honom! Han ser ut att ha en baksmälla på bilden men ignorera det, ingen av mina bilder ser bra ut!

Det roligaste var ju att när jag försökte träffa dom höga tonerna i låten Samson så sprang han alltid ut ur rummet. I mina öron låter min röst helt okej, men det är nog bara mina öron...

TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0