Filmkväll with Friends

He, lägger upp inlägget idag istället för jag var verkligen dödstrött igår när jag kom hem, orkade inte ens titta på south park! Har varit väldigt trött idag också faktiskt...

Var på filmkväll igår med mina vänner! Det var jätteroligt, vi åkte först till pizzerian "Lilla Rött" i centrum och drog sen hem till Oliver, och jag fick skjuts av killarna pågrund av mina klackar. (Oliver ville inte förstöra tidschemat...) Filmerna vi såg var bra, den ena var "American Pie Beta House" och den andra "Kick-Ass". Jag hade faktsikt velat se Kick-Ass riktigt länge! Och först verkade den jättebra. Men sen så... jag ska inte spoila den men... jag blev grymt besviken. Fast jag hade kul ändå. Här är lite bilder:



                          

                                                               

                           



Jag och Sosso (tjejen på första bilden) satt och mös i soffan hela tiden och Astrid (tjejen på sista bilden) somna! Hihi, vi passa på att ta smygbilder... Det var bra att jag gick på filmkvällen, jag är hemma alldeles för mycket... Dock, nästa gång skippar jag nog klackarna...

TTFN
(TaTaForNow)


Kommentarer
Postat av: fia

det var jättemysigt<3

2010-09-27 @ 15:03:18
URL: http://skitmusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0