KYCKLING FILÉ

Hej på er då! Jag vet att jag nästan aldrig uppdaterar längre, men asså, det finns ärligt inte så mycket att säga... jag ska försöka hitta saker att skriva om...

IDAG så har jag något att skriva om. Idag så hade jag min tröja från frankrike på mig, och eftersom den har genomskinlig rygg ville jag inte ha bh på mig för det såg förjävligt ut. Men jag ville ju samtidigt ha bh, för vi har mycket trappor i min skola.... Så jag lånade syrrans kycklingfileér! Kycklingfileérna är en såndär bh som är båda strapless och rygglös, men bara klistrar fast dom, sätter fast dom i varandra där fram och så är det klart! Väldigt bra för rygglösa kläder. Det blev jättesnyggt, jag fick jättemånga komplimanger för tröjan. Dock satt inte kycklingfileérna ordentligt så jag fick trycka tillbaka dom hela tiden, vilket var lite pinsamt... 
               
                
                                                                         Kycklingfilé

Vad mer som hände i skolan idag var att vi hade debatt på svenskan! Jag och Wille fick argumentera mot att om man dödade en schimpans skulle man få samma straff som om man dödade en människa. Vi mötte Samuel och Andrea som var för. Och vi vann! Tack gode gud att pappa pluggade zoologi som ung, så nu vet jag en massa fakta om djur och sånt. Alla sa att jag var jätteduktig och att jag definitivt borde satsa på mvg! YAY! Åh, det är dom små sakerna i livet...

Tja, ingen mer onödig info...
TTFN
(TaTaForNow)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0