Tandis.

Hej. Sorry att jag inte skrivit på ett tag, skolstart och allt det där.

Jag var hos tandläkaren igår, och jag kanske ska berätta lite. Jag har två tandläkare. En heter Jenny och är Barbie i mänsklig form. Hon ser bokstavligen talat ut som Barbie Tandläkar edition! Hon har blont hår i hästsvans och rosa ögonskugga. Men har jag även en snubbe som heter Kjell Palm. Han är det inget speciellt med, bortsett från att han har börjat växa skägg och ser därför lite ut som jultomten.

Anyways, jag har ju tandställning, och därför sover jag med gummisnoddar i munnen på natten. Nu har iallafall mina gummisnoddar bytts ut, förr var dom från Mexico, nu är dom från Swietzerland! Så fancy!

Det har förresten varit en hemsk dag.

1. Sovmorgonen blev inställd för jag har extralektion i engelska eftersom jag tar 9:ns istället för 8:ns.
2. Kom till skolan och upptäckte att någon snott mitt hänglås så jag inte kudne låsa mitt skåp.
3. Jag har lovat biblioteket att måla en skitstor fantasybild för dom att hänga upp i deras barnrum och eftersom jag håller på med det i bilden blir mitt bildprojekt försenat.
4. Jag upptäcker innan gympan att mitt skåp har gått sönder och går nu varken att öppna eller stänga, och eftersom snubben som har hand om skåpen aldrig är på skolan får jag leta upp vaktmästarn som hjälpte mig, och jag blev försenad till gympan.
5. Precis innan jag går av bussen hem upptäcker jag att jag inte har min gympapåse som jag lämnat i skolan, så jag måste gå hela vägen tillbaka.
6. Jag har gått tillbaka men gympapåsen finns ingenstans och ingen har lämna tin deni reseptionen. Jag frågar mina vänner men ingen har sett den.
7. Jag får panik och börjar grina som en snorunge (jag är världens största crybaby) så alla stormglor.
8. På väg till busshållplatsen kommer jag på att jag kanske råkade putta in den under sätet och lämnade den på bussen (<- detta är inte troligt utan bara min paranoida hjärna som går på högvarv)
9. Det börjar regna på vägen hem.
10. Väl hemma kommer jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma så jag måste leta upp extranyckeln för att kunna komma in i huset och extranyckeln ligger i ett ruckel fullt av spindlar.

Mmm. Dagen hade definitivt kunnat va bättre.

TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0