Tusen Gånger Starkare

Se min andra blogg: http://charlottenloken.blogg.se/2010/september/1000-ganger-starkare.html och kolla in loli-outiften jag hade

Mamma, Mina syrror o Jag + Mammas pojkvän och hans barn gick och såg filmen "tusen gånger starkare". Det var en jättefin film och budskapet var så himla bra. Dessutom var den inte som dom andra filmerna, som leker djupa men som när man tittar närmare kan man se inte alls är det. Den liksom pekade inte ut det uppenbara, som alla oftast skyller på, utan det riktiga problemet pekades ut i den. Den fick mig dessutom att börja tänka, och jag tänker nog börja ha lolita på fulltid. Jag ska iallfall försöka. 

                    

TTFN
(TaTaForNow)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0